KARYERA

İŞƏ MÜRACİƏT
VAKANSİYALARIMIZ

Sağlam iş mühiti, rəqabətə davamlılıq və stabillik iş axtarışında sizin üçün əsas meyarlardırsa, karyeranızı AzInTelecom-da qurun. 

CV-nizi bizə göndərin:

Layihələr üzrə aparıcı mütəxəssis

Əsas vəzifələ və öhdəliklər

  • Aparıcı mütəxəssis peşəkar səviyyədə müştərilərlə əlaqə yaratmaq bacarığına, təşkilatçılıq və detallara fikir vermək qabiliyyətinə və öz sahəsi üzrə təkmilləşmək istəyinə malik olmalıdır;
  • Korporativ müştərilər üçün bulud xidmətləri biznesinin inkişafında, satışdan əvvəl və sonra xidmətlərin göstərilməsində Kommersiya Departamentinin heyətinə  yardım etmək;
  • Satış öncəsi xidmətlərdən konsaltinq/icraya uğurlu keçidin həyata keçirilməsi üçün satış mütəxəssisləri ilə sıx işləmək; 
  • Korporativ müştərilərin texniki, maliyyə və təşkilatı tələblərini və ya  çətinliklərini başa düşmək, habelə bulud həllərinə başlamaq və genişləndirməkdə satış mütəxəssisləri ilə sıx işləmək;
  • Təkliflər və Məlumat Sorğularına cavab vermək,  Texniki Tapşırıqların fəaliyyət planına və son tarixlərə riayət etmək;
  • Planlaşdırılan həllər barədə baxış və mövqeləri izah etmək, şirkət daxilində və kənarda maraqlı şəxsləri inandırmaq; 
  • Satışdan öncə və satışdan sonra dəstək göstərilməsi tələb olunduğu təqdirdə, Texniki Dəstək heyəti ilə işləmək;

Təhsil

  • İnformatika, Kompüter Mühəndisliyi sahəsində bakalavr dərəcəsi və ya buna ekvivalent olan digər təcrübə;
  • Bulud/ İT texnologiyaları sahəsində yeni meydana çıxan texnologiyalar, üsullar və həlləri tez bir zamanda öyrənmək, başa düşmək və onlarla işləmək bacarığı.

İş təcrübəsi

  • Birbaşa aidiyyəti sahə üzrə, eləcə də bulud, virtuallaşma, korporativ şəbəkənin, quraşdırılması, hazırlanması, idarə olunması və dəstəyin göstərilməsi sahəsində 5 ildən artıq  texniki təcrübə;
  • İnfrastruktur arxitekturası, veb-həllər arxitekturası, data arxitekturası, inteqrasiya arxitekturası, VMware, OpenStack sahələrindən ən azı biri üzrə  geniş təcrübə; 
  • Lokal İT imkanlarını Bulud İT imkanları ilə birləşdirən hibrid İT həllərini başa düşmək; 

Dil bilikləri

Azərbaycan və ingilis dillərini mükəmməl bilməli, rus dilini bilənlərə üstünlük veriləcəkdir. 

CV-nizi bizə göndərin:

Satış üzrə aparici mütəxəssis

Əsas vəzifə və öhdəliklər

  • Uğurlu namizəd yüksək motivasiyalı satış mütəxəssisi kimi uğurlu iş təcrübəsinə malik olmalıdır;
  • Aparıcı mütəxəssis peşəkar səviyyədə müştərilərlə əlaqə yaratmaq bacarığına, təşkilatçılıq və detallara fikir vermək qabiliyyətinə və öz sahəsi üzrə təkmilləşmək istəyinə malik olmalıdır;
  • Biznes məqsədlərinə və gəlirlər üzrə hədəflərə cavab verəcək planların işlənib-hazırlanması; 
  • Yeni perspektivlərin araşdırılması və telefon zənglərinin edilməsi; 
  • Satış öncəsi xidmətlərdən konsaltinq/icraya uğurlu keçidin həyata keçirilməsi üçün layihələr üzrə mütəxəssislərlə sıx işləmək; 
  • Planlaşdırılan həllər barədə baxış və mövqeləri izah etmək, şirkət daxilində və kənarda maraqlı şəxsləri inandırmaq; 
  • Müqabilə şərtlərinin razılaşdırılması və müştəri üçün qiymətlərin hazırlanması; 
  • Əlavə iş saatlarında rahat çalışa bilmək imkanı.

Təhsil

  • Biznesin idarəedilməsi və ya iqtisadi dərəcəsinə malik olmaq, texniki təhsili isə əlavə üstünlükdür; 
  • Texniki sahə üzrə də daxil olmaqla, çox yaxşı şifahi və yazılı ünsiyyət bacarığı.

İş təcrübəsi

  • Korporativ müştərilərə satış və/və ya xidmət sifarişlərinin və həllərinin idarə olunması sahəsində  5+  il iş təcrübəsi. 

Dil bilikləri

  • Azərbaycan və ingilis dillərini mükəmməl bilməli, rus dilini bilənlərə üstünlük veriləcəkdir. 

CV-nizi bizə göndərin:

Satış üzrə mütəxəssis

Əsas vəzifə və öhdəliklər

  • Uğurlu namizəd yüksək motivasiyalı satış mütəxəssisi kimi uğurlu iş təcrübəsinə malik olmalıdır;
  • Mütəxəssis peşəkar səviyyədə müştərilərlə əlaqə yaratmaq bacarığına, təşkilatçılıq və detallara fikir vermək qabiliyyətinə və öz sahəsi üzrə təkmilləşmək istəyinə malik olmalıdır;
  • Biznes məqsədlərinə və gəlirlər üzrə hədəflərə cavab verəcək planların işlənib-hazırlanması; 
  • Yeni perspektivlərin araşdırılması və telefon zənglərinin edilməsi; 
  • Satış öncəsi xidmətlərdən konsaltinq/icraya uğurlu keçidin həyata keçirilməsi üçün layihələr üzrə mütəxəssislərlə sıx işləmək; 
  • Planlaşdırılan həllər barədə baxış və mövqeləri izah etmək, şirkət daxilində və kənarda maraqlı şəxsləri inandırmaq; 
  • Müqabilə şərtlərinin razılaşdırılması və müştəri üçün qiymətlərin hazırlanması; 
  • Əlavə iş saatlarında rahat çalışa bilmək imkanı.

Təhsil

  • Biznesin idarəedilməsi və ya iqtisadi dərəcəsinə malik olmaq, texniki təhsili isə əlavə üstünlükdür; 
  • Texniki sahə üzrə də daxil olmaqla, çox yaxşı şifahi və yazılı ünsiyyət bacarığı.

İş təcrübəsi

  • Korporativ müştərilərə satış və/və ya xidmət sifarişlərinin və həllərinin idarə olunması sahəsində  3  il iş təcrübəsi. 

Dil bilikləri

  • Azərbaycan və ingilis dillərini mükəmməl bilməli, rus dilini bilənlərə üstünlük veriləcəkdir. 

 

CV-nizi bizə göndərin:

Texnologiyalar departamentinin Şəbəkə Əməliyyatları mərkəzinin mühəndisi

Təhsili: Telekommunikasiya/İT sahəsində ali təhsil. 

İş təcrübəsi: Müvafiq sahədə 3-5 il iş təcrübəsi. 

İş fəaliyyəti ilə bağlı əsas tələblər: Əsas şəbəkələr, transmissiya, transport avadanlıqları sahəsində texniki bilik və əməliyyat üzrə bacarıqlara malik olmalıdır.

İnfrastruktur avadanlıqları (Elektrik qida qurğuları, soyutma sistemləri, aktiv və passiv siqnalizasiya sistemləri) və təhlükəsizlik sistemləri (videonəzarət, girişə nəzarət) sahəsində texniki biliyə malik olmalıdır.

Arzu olunan meyar və tələblər: Data Mərkəzi üzrə şəbəkə infrastrukturu xidmətləri sahəsində texniki biliyə malik olmalıdır.

Əməli və analitik bacarıqlar.

İş rejimi: çoxnövbəli.

Dil bilikləri: Azərbaycan, rus, ingilis

CV-nizi bizə göndərin:

Maliyyə departamentinin Maliyə şöbəsinin mühasibi

Təhsili: Ali – maliyyə , orta-ixtisaslı

İş təcrübəsi: Müvafiq sahədə 3-5 il iş təcrübəsi

İş fəaliyyəti ilə bağlı əsas tələblər: 1C 8 versiya bilikləri, vergi mühasibatlığı,hesabatların tərtib edilməsi.

Arzu olunan məyyar və tələblər: Beynəlxalq mühasibatlıq üzrə biliklər.

Excel-in əsas funksiyalarınin mükəmməl bilməsi.

Əməli və analitik bacarığı,məsuliyyətli.

İş rejimi : 9:00 dan 18:00 dək.

Dil bilikləri: azərb., rus., ingilis( arzuolunandır)

CV-nizi bizə göndərin:

Resepsionist

Əsas vəzifə öhdəlikləri

Şirkətə gələn qonaqların qarşılanması, qeydiyyatı, yönəldilməsi

Qeydiyyat sisteminin tətbiq edilməsi

Daxil olan zənglərin cavablandırılması, düzgün yönləndirilməsi

Faksların qəbulu, qeydiyyatı və yönləndirilməsi

Şirkətə daxil olan ümumi məktubların qeydiyyatı və yönlədirilməsi

Sənədlərin çeşidlənməsi, prosedurlara riayət edilməsi

Ümumi inzibati dəstəyin göstərilməsi

Şikayət və problemlərin qeydə alınması və düzgün yönəldilməsi

Əsas tələblər

Ali təhsil

Bu sahədə ən azı iki il iş təcrübəsi Azərbaycan və rus dillərində sərbəst, ingilis dilində orta səviyyədə danışıq qabiliyyəti

Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı

Korporativ telefon danışıqları bacarığı MS Office bilikləri

Ofis avadanlığından istifadə bacarığı (skaner, printer)

Stress və təzyiq vəziyyətində çalışmaq bacarığı

CV-nizi bizə göndərin: